گروه تولیدی و صنعتی آلپ

اولین تولید کننده و مخترع پکیج برقی در ایران

گروه تولیدی و صنعتی آلپ

اولین تولید کننده و مخترع پکیج برقی در ایران

گروه تولیدی و صنعتی آلپ

گروه تولیدی و صنعتی آلپ , اولین و بزرگ ترین تولید کننده پکیج برقی در ایران می باشد.

انواع پکیج برقی

پکیج های برقی را میتوان,بر اساس پارامترهای مختلف به انواع گوناگونی تقسیم کرد. از نظر نوع نصب (دیواری و زمینی) ، از نظر نوع برق مصرفی (تک فاز و سه فاز) ، از نظر تعداد مبدل (تک مبدل و زمینی) .

گروه صنعتی آلپ, مخترع و اولین تولید کننده انواع دستگاه های پکیج برقی تک مبدل ، پکیج برقی دو مبدل ، پکیج برقی زمینی و پکیج برقی مرکزی در سطح کشور می باشد.
پکیج های برقی آلپ ,از محصولات پراستفاده در تجهیزات حرارتی است که گروه صنعتی آلپ آن را با استفاده از متخصصین مجرب خود طراحی و تولید کرده است. این کمپانی یکی از شرکت های پیش گام ایرانی در زمینه طراحی و تولید انواع تاسیسات گرمایشی می باشد.

  • ۰
  • ۰

پکیج برقی دیواری چیست؟

به صورت خلاصه پکیج برقی دستگاهی است در ابعاد یک کابینت آشپرخانه کوچک که آب گرم و گرمایش مکان مورد نظر ما را تامین می نمایند.

گروه صنعتی آلپ اولین و تنها تولید کننده انواع پکیج های برقی دیواری استاندارد در سطح کشور می باشد. تمامی دستگاه های تولیدی گروه صنعتی آلپ دارای بیمه نامه جانی و مالی بیمه ایران به مدت سه سال برای پکیج های برقی و دو سال برای پکیج های دوگانه سوز و سه گانه سوز می باشند.

همان طور که اطلاع دارید یکی از قدیمی ترین روش های تامین گرمایش اماکن ( مسکونی، اداری، تجاری و …) استفاده از سیستم های موتورخانه می باشد. این سیستم ها به علت معایب فراوانشان به مرور زمان منسوخ شدند و جای خود را به پکیج های گرمایشی دادند.

پکیج های گرمایشی به علت بهره بردن از فناوری های روز صنعت تاسیسات حرارتی و برودتی و البته راحتی در نصب و استفاده به سرعت محبوبیت فراوانی در میان مصرف کنندگان کسب نمودند تا به این حد که می توان ادعا کرد جایگزین موتورخانه های قدیمی شدند.

مقایسه پکیج دیواری و سیستم موتورخانه

اگر بخواهیم مقایسه اجمالی ای میان سیستم های موتورخانه و پکیج ها داشته باشیم چندین فاکتور مهم برای این کار وجود دارد.

  • اولین فاکتور هزینه خرید و راه اندازی این دو سیستم می باشد:

بر کسی پوشیده نیست که هزینه خرید و راه اندازی موتورخانه بسیار بیشتر از پکیج می باشد. همچنین برای راه اندازی موتورخانه حتما به یک مکان نسبتا بزرگ و مخصوص نیاز داریم در حالی که پکیج ها را می توان به راحتی در آشپزخانه نصب و استفاده کرد. و نکته دیگر نیاز موتورخانه ها به سرویس دائمی توسط افراد خبره می باشد.

 

  • دومین فاکتور موثر جنبه اشتراکی یا خصوصی بودن این دو سیستم می باشد!

در حالت عادی موتورخانه ها جهت تامین گرمایش چندین واحد راه اندازی می شوند و این یعنی شروع دردسرد ها ! ( ممکن است همسایه شما بسیار بیشتر از شما از سیستم گرمایشی استفاده نماید ولی هنگام حساب کردن هزینه سوخت باید نصف هزینه را پرداخت کنید ) و هزاران مشکل شراکت …

 

  • سومین فاکتور هم قطعا مربوط خواهد بود به هزینه های سوخت

همان طور که ابتدای بحث عرض نمودیم سیستم های پکیج به علت بهره بردن از طراحی نوین و به لطف قطعات با تکنولوژی روز مصرف بسیار پایین تری نسبت به سیستم های موتورخانه دارند و هزینه های خانوار را به مقدار چشم گیری کاهش می دهند.

آبگرمکن برقی کوچک آبگرمکن برقی دیواری آبگرمکن برقی آزمون قیمت آبگرمکن برقی دیواری کوچک آبگرمکن برقی قیمت قیمت آبگرمکن برقی دیواری قیمت آبگرمکن دیواری برقی خرید آبگرمکن برقی فروش آبگرمکن برقی پکیج برقی دیواری قیمت پکیج برقی پکیج برقی فروش شماره فروش پشتیبانی نمایندگی ها

 

 

در طراحی و ساخت پکیج های برقی تماما از قطعات روز اروپایی بهره گرفته شده است که تضمین کننده کارکرد بدون ایراد و بلند مدت این دستگاه ها می باشد.

 

تفاوت پکیج برقی دیواری با پکیج دیواری گازی :

  • پکیج های دیواری برقی سرعت بسیار بالایی نسبت به پکیج های گازی دارند به این صورت که از اولین استارت پکیج برقی دیواری نهایتا به 30 دقیقه زمان نیاز داریم تا پکیج شروع به سرویس دهی نماید در حالی که این زمان در پکیج های گازی بسیار بیشتر است. ( به علت اتلاف انرژی بسیار بالاتر پکیج های گازی )
  • پکیج های دیواری گازی برای گرم کردن آب درون مخزن خود از شعله بهره می برند و این شروع دردسرهاست ! شعله این پکیج ها به خودی خود موجب ایجاد صدای آزاردهنده می شود در حالی که در پکیج های برقی خبری از شعله نیست پس صدای مزاحمی هم وجود ندارد.
  • پکیج های گازی به علت استفاده از سوخت های فسیلی حتما باید در محیط هایی نصب شوند که دارای تهویه هوای فراوان باشد نیاز به توضیح نیست که در صورت عدم وجود تهویه مناسب و دودکش کارکرد دستگاه با اختلالات جدی مواجه خواهد شد و مصرف کننده در معرض خطر گاز گرفتگی و خفگی قرار خواهد گرفت در حالی که در پکیج های برقی شعله ای وجود ندارد پس نیاز به تهویه و دودکش وجود ندارد و می توان دستگاه را در هر مکانی نصب کرد.

منبع مقاله »   https://alpsanat.com/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی